Nowy rok akademicki | Nowe gastro-kierunki

Tematyka kulinariów/gastronomii stała się tak populara, z jednej strony, a poważna i poważana z drugiej, że doczekaliśmy się kolejnych kierunków na studiach, dedykowanych tej tematyce.

Zarządzanie i Marketing w sektorze HORECA w Szkole Głównej Handlowej
„Zarządzasz restauracją? Jesteś menedżerem w hotelu? Pracujesz jako specjalista ds. marketingu u dostawcy w branży HoReCa? Chcesz uczyć się od najlepszych ekspertów i praktyków biznesu w branży? Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie uruchomiło podyplomowe studia Zarządzanie i Marketing w sektorze HoReCa.”

cel studiów:
​Celem studiów podyplomowych jest  dostarczenie wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom w profesjonalny sposób, skutecznie i efektywnie zarządzać podmiotami świadczącymi usługi w sektorze HoReCa oraz skutecznie eliminować błędy i marnotrawstwo zamieniając je w wartość dodaną dla klientów, firm i całego sektora.
Uczestnicy wykorzystają zdobyte kompetencje przy tworzeniu projektów doskonalenia funkcjonowania i rozwoju własnych firm oraz w opracowaniu projektów marketingowych z udziałem podmiotów w sektorze HoReCa.

czesne:
Opłata za całość studiów: 6800 zł (możliwość wpłaty w 2 ratach).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.

czas realizacji:
studia dwu-semestralne

kierownik programu:
dr hab., prof. SGH Teresa Taranko
sekretarz programu:
​dr Beata Marciniak

więcej znajdziesz >tu<

Food Studies w SWPS
Dla kogo?
dla osób zainteresowanych tematyką kulinarną i wiążących swoją karierę zawodową z branżą gastronomiczną, turystyczną, mediami kulinarnymi oraz life stylowymi, a także tych, którzy chcieliby swoje dotychczasowe wykształcenie uzupełnić o wiedzę związaną z kulinariami w różnych aspektach.

cel studiów:
Poszerzenie wiedzy teoretycznej o kulinariach, jako ważnym i nieodłącznym elemencie kultury. Zapoznanie słuchaczy z najnowszymi trendami w żywieniu, ich potencjałem rynkowym oraz społecznym. Ukazanie roli jedzenia w źródłach kultury, reklamie oraz mediach. Zaprezentowanie kuchni polskiej w odniesieniu do innych kultur kulinarnych świata. Przedstawienie dziedzictwa kulinarnego oraz produktów spożywczych jako środków wykorzystywanych w dyplomacji oraz turystyce. Prezentacja projektów biznesowych (restauracje, portale, media) oraz społecznych związanych z tematyką kulinarną.

czesne:
Opłata za całość studiów: 5400 zł (możliwość wpłaty w 1, 2, 10 ratach).
Opłata rekrutacyjna 300 zł

czas realizacji:
 dwa semestry

kierownicy studiów:
dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek
dr Aleksandra Drzał – Sierocka

„Zajęcia na studiach poprowadzą między innymi: Aleksander Baron, dr Izabella Bednarczyk, Paweł Błażewicz, Emilliano Castagna, Marta Dymek, Marco Luca Ghia, dr Aleksandra Drzał­-Sierocka, prof. Jarosław Dumanowski, dr Aleksandra Kleśta-Nawrocka, Anna Kusak, Aleksandra Lazar, Grzegorz Łapanowski, dr Piotr Majewski, Gieno Mientkiewicz, Maciej Nowak, dr Piotr Pabiański, Marta Szwakopf, Wojciech Szeląg, dr Magdalena Tomaszewska­-Bolałek, dr Jakub Urbański, Dariusz Wojtala, Anna Wrońska, dr Anna Zalewska.”

więcej znajdziesz >tu<


Debiuty bywają trudne, stąd tym bardziej trzymamy kciuki za sukces i wyciągnięcie wniosków z błędów, popełnionych przez poprzedników (czyli tu i tu).

Zachęceni? Śmigacie na któryś z kierunków? Oczekujecie czegoś innego?

WTF?!

Znajdź tu ▫najlepsze jedzenie na mieście? ▫sposoby/miejsca na miejski relax? ▫winne/piwne/kawowe rarytasy? ▫gastro'kulinarne gadżety i wydarzenia?

Leave a Reply